Spoilery

Zvíře a proměna

Datum: 25.01.2015 | Vložil: Kristýna

Chtěla bych se zeptat, jestli už je teda jasné co má Anita za to čtvrté zvíře a jestli se Anita začne konečně proměňovat... Sem teprve u 14. dílu, ale Anita zatím ty 3 zvířata vždycky někomu předala a čtvrté tam není vpodstatě vůbec zmíňeno. Děkuju za odpověď :)

Re: Zvíře a proměna

Datum: 14.06.2015 | Vložil: Renča

Anita se neproměňuje, domnívají se, že ji v tom brání buď upíří znamení nebo její nekromancie. Její zvířata: vlk, leopard, tygr, lev, od 22. dílu ještě hyena.

Kolik bude dílů?

Datum: 27.11.2013 | Vložil: Turante

Ahoj, ráda bych se zeptala zda se tak nějak neví, kolik bude dílů Anity? Vím že momentálně jich je 22? Děkuji :-)

Re: Kolik bude dílů?

Datum: 09.12.2013 | Vložil: Renča

Autorka zatím neoznámila, že by s Anitou mínila skončit, takže těžko říct, kolik bude dílů. Asi bude psát tak dlouho, dokud ji to bude bavit, bude mít nápady a čtenáři to budou kupovat.

boule

Datum: 02.08.2013 | Vložil: 22

Tak jsem to před pár dny taky dočetla. Souhlasím s většinou postřehů níže. Na Ashera jsem zvědavá, ale když se asi bude dost řešit ta jejich group wedding, tak mám docela obavu, aby se nezačal chovat zas jako dřív. (Jsem docela ráda, že o sexuálních praktikách A+A+N jsou víceméně jen ty zmínky.)
Je pravda, že jsem taky očkávala, že do toho případu budou třeba víc zamotaní místní upíři nebo aspoň tak něco.
A když padla řeč na Olafa - ráda bych věděla, co se s ním děje, ale mám pocit, že až se objeví, tak to nebude vůbec hezký :D

Zombie apokalypsa

Datum: 09.07.2013 | Vložil: Kometa

Za mě teda super. LKH se fakt k tomu dvacátému výročí snažila. Byla tam akce, byl tam sex, byl tam humor a samozřejmě tam byly mraky a mraky hnusných zombie. Možná to chtělo místy poněkud proškrtat, protože jsem měla pocit, že to bylo chvílemi dost ukecané a plné úvahových emotivních blbin.
Co mi vadilo: Anita a Micah a stříhání vlasů. Anče by už se měla naučit, že když míří do jiného teritoria, tak by to chce hromadu prenaturálně-politických tanečků (To, že se tak na začátku řešily, ale pak z toho nic nebylo je jiná věc). Stále zapomíná dodržovat jídelníček, což je po těch letech trapné. Není tu Jason.
Co se mi líbilo: Nicky. Edward a plamenomen. JC a jeho žádost. Bojové akce.
Jsem strašně zvědavá, jak se to dál vyvine s Asherem. Vypadalo to zajímavě. Micahova rodinka je dost crazy.
Košíčky od podprsenky EEE jsou G nebo J?

Re: Zombie apokalypsa

Datum: 09.07.2013 | Vložil: Kometa

Málem jsem zapomněla. Mám silné výhrady k jedné sexuální praktice. Zrovna s tímhle bych si teda nezahrávala být Laurell.

Re: Re: Zombie apokalypsa

Datum: 13.07.2013 | Vložil: Zdenda

Hm. O jaký máš na mysly? (sexuální praktiky)

Re: Re: Re: Zombie apokalypsa

Datum: 13.07.2013 | Vložil: Renča

Myslím, že Kometa myslí tu sexuální scénu A+N+N, co? Podle mě tím LKH prostě chtěla zdůraznit, jak moc Anita Nickymu důvěřuje. Kupodivu LKH napsala jeho charakter dost dobře, takže já ho mám fakt ráda a o Anitu se v jeho přítomnosti nebojím. Daleko víc bych se o ni bála, kdyby s ní byl třeba Asher, proto mě trochu děsí ty sexuální scény A+N+A, o kterých se v knize zmiňovala, i když tam přímo nebyly. Opravdu doufám, že Nickyho LKH nezmrší. A byla bych zvědavá na jeho chování, kdyby nebyl "nevěsta", ale jenom "animal to call", i když nevím, zda je to možné změnit, respektive zlomit to pouto, co mají s Anitou teď.

Re: Re: Re: Re: Zombie apokalypsa

Datum: 16.07.2013 | Vložil: Kometa

Ano, myslím tu scénu s A+N+N. Tak Nicky přes všechny jeho mouchy je důvěryhodnější než Asher, co si budeme povídat. Tady jde spíš o to, že nepochybně existují čtenáři/čtenáři, kteří by si to možná chtěli vyzkoušet na vlastní kůži, protože tohle, na rozdíl od sexu s lykantropem v meziformě, zařídit jde. A všichni víme, kolik bývá ročně adeptů na Darwinovu "cenu".
Já čekám, jak vztahem mezi Anitou a Nickym zamává Olaf.

Re: Anita 22

Datum: 13.07.2013 | Vložil: Renča

Jeden z nejlepších a nejakčnějších dílů, to rozhodně. Na druhou stranu zase spousta blbostí (především nevysvětlení motivu hlavního padoucha, proč zaútočil zrovna v tom městě a až po takové době), čekala jsem i nějaký podraz nebo překvapivé odhalení, ale nic. Opět nesedí časové věci a tak.
Potěšil mě JC a že dostal opět hodně prostoru Nicky.
Do časové osy - odehrává se ve stejném roce jako 21.díl, ale není tam přesně měsíc, zřejmě někdy na podzim kvůli 5měsíčnímu Asherovu "exilu".
Je tam nakousnuto spousta zajímavých věcí, tak jsem zvědavá, zda je LKH dotáhne v dalším díle, škoda že zrovna teď se rozhodla psát raději Merry.

Re: Re: Anita 22

Datum: 16.07.2013 | Vložil: Kometa

Souhlasím, že časová osa opět kulhá. Nicky a JC byli super.
Taky netuším, proč hlavní padouch útočil, tam kde útočil. Leda, že prostě potřeboval zmizet někam pod radar, aby ho nenašli. A pak už tam zůstal. Po takové době asi proto, že potřeboval nejdřív nabrat síly. Jinak on měl tak úžasně jednoduchý motiv - smrt a zkázu, že se divím, že v té své politické pozici vydržel tak dlouho, když tady naprosto chybí ty jemné politické fitnesy.
Micahova rodinka byla teda úžasně přitažená za vlasy.

Re: Re: Re: Anita 22

Datum: 16.07.2013 | Vložil: Renča

Já prostě čekala, že je třeba spolčený s některým z těch poldů, třeba s tím Rushovým zástupcem, ten byl moc kladný, a že schválně zaútočil na Micahovu rodinu, aby vylákal Anitu, ale nic takového jako motiv tam nebylo. Vyloženě to vypadalo, že se k tomu Anita nachomýtla náhodou. Proč raději nazaútočil v St.Louis, aby to vypadalo jako výzva JC? Aby zkáza byla masovější?

Re: Re: Re: Re: Anita 22

Datum: 19.07.2013 | Vložil: Kometa

To spolčení jsem čekala taky. A ono kulový. Ono to nevypadalo, že Anče se k tomu nachomýtlo náhodou. Ono to tak bylo. Já věřím tomu, že ač hlavní záporák miluje masakry a zkázu, tak po předchozích událostech nebyl v takové kondici, aby mohl jít přímo proti JC nebo St. Louis. Vzpomeň si, jak jeho pokus dopadl v Bulletu. Takže zalezl někam do díry (do zapadákova), kde si začal tvořit nové upírky, začal čerpat sílu a začal se učit ovládat novou schopnost, kterou tak nějak podědil. A jedna z těch jeho milouškých zombie kousne do místního šerifa. A protože osud je mrcha nevypočitatelné, tak ten chlap musí být do přízně s jedním z Anitiných ohřívátek do postele.

Re: Re: Re: Re: Re: Anita 22

Datum: 23.07.2013 | Vložil: Renča

taková degradace Micaha, no teda! A vlastně i degradace hlavního záporáka na totálního blbce, který si nezjistí, že místní šerif je spřízněn s Anitou.

Kiss the Dead - dojmy

Datum: 10.06.2012 | Vložil: Renča

LKH knihu rozdělila na policejní práci a romanci, asi aby si obě skupiny čtenářů přišly na své. Ten policejní případ mi ale přišel příliš jednoduchý, žádné překvapení, navíc nedořešila jeden náznak ohledně toho, že jí krevní linie těch nepřipoutaných upírů připadá povědomá. Celé se to odhrálo asi jen ve 2 dnech/nocích, takže některé jindy obvyklé postavy se vůbec neobjevily (Jason, Richard), naopak dostal prostor Nicky, což jsem ráda, i když jsem tajně doufala, že jeho "událost" bude mít nějaké zajímavé následky, např. odpoutání od Anity - moc by mě zajímalo, jak by se choval, kdyby ono kouzlo přestalo fungovat. Taky jsem čekala něco nekalého od toho šerifa Arlena, ale nic. Celkově asi průměrný díl, v němž se aspoň trochu posunula situace s Asherem, takže ani ta romantická linka nevyzněla úplně zbytečně vzhledem k vývoji celé série.

Re: Kiss the Dead - dojmy

Datum: 11.06.2012 | Vložil: Kometa

Souhlasím s tebou ve většině bodů. Ten předěl mezi prací pro policii a osobním životem je nepřehlédnutelný. Kromě krevní linie bylo takové pomotané i to, že půjdou na lov upírů za dne a pak se to dělo úplně jinak. Chyběli mi tam Anity hlášky a naopak mi přebývaly v tom přebývaly filozoficko-psychologické rozhovory. Mě nový maršál zaujal, ale měla jsem pocit, že je to trošku jako v pohádce Nesmrtelná teta - Dolph Rozum dostal a Larry ho ztratil. Jason mi chyběl. Ta záležitost kolem Ashera byla zajímavá, ale reakce některých aktérů, když Anita a Sin byly zranění mi nepřišla adekvátní. Takové nemastné naslané, zabalit kufry a měsíc času na vychladnutí.
Policejní zápletka byla zajímavá, ale nedotažená a mohla být akčnější. Překvapil mě závěr. Anita se SWATem vrhla do GP a následné krok jí byl schválen od SWATu, Dolpha i Zerbrowského, tak to by se dřív určitě nestalo.
Sex rozebírat nebudu, ale většinou není pro děj důležitý a klidně by tam být nemusel.
Rozhodně průměrný díl, což je zlepšení z mého pohledu, ale Laurell rozhodně umí psát lépe. Postavy byly strašně ukecané a některé záležitosti příliš řešily a akce naopak skomírala. Objevilo se pár zajímavých linek, které stojí za další rozvedení (Jade a její pán, krevní linie zlobivých pijavek, Larry a Tammy, Jezdci apokalypsy atd.)
Jako největší mínus beru chyby ve fakterch, za které může LKH - plete si postavy, mění informace o postavách...

Re: Re: Kiss the Dead - dojmy

Datum: 11.06.2012 | Vložil: Renča

Taky mi vadí, že některé věci nestále opakuje, ale beru to tak, že si LKH myslí, že do toho některý čtenář klidně naběhne 21. dílem bez znalosti předchozích, i když osobně o tom dost pochybuju. V začátku série snad, ale teď už asi těžko.

Re: Re: Kiss the Dead - dojmy

Datum: 04.02.2013 | Vložil: Jana

A mohu se zeptat jestli je Anita stále i s JC?Fandím této dvojci byla bych nerada aby šli od sebe...Díky

Re: Re: Re: Kiss the Dead - dojmy

Datum: 13.07.2013 | Vložil: Renča

jo, Anita je stále s JC, ale nejen s ním. Myslím, že JC je prostě v sérii napořád, toho už by teď šlo jen stěží z Anitina života odpárat bez katastrofálních důsledků, a hlavně by to LKH neodpustili fanoušci, protože JC má mnohem víc příznivců než odpůrců (jak nedávno zmiňovala na blogu).

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek